Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ   «ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΕΙ ΣΙΝΕΜΑ…»   (επιλογή αποσπασμάτων από ταινίες της επιλογής μας που αναφέρονται στα σχολεία για να εντοπίσουμε τις διαφορές με τη σημερινή εποχή. Στη συνέχεια θα γράψουμε σενάριο για να γυρίσουμε ολιγόλεπτη ταινία  )
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μέσα από την συγκεκριμένη ερευνητική εργασία  θα προσπαθήσουμε να γεφυρώσουμε τα  μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος της Β΄ Λυκείου και τις προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών προσεγγίζοντας με κριτική σκέψη το περιεχόμενο σχετικών ταινιών του ελληνικού και ξένου κινηματογράφου. Θεωρούμε ότι οι μαθητές θα καταφέρουν να ενημερωθούν και να αναπτύξουν κριτική ικανότητα, ενώ ταυτόχρονα  θα καλλιεργήσουν δεξιότητες ασχολούμενοι με νέες τεχνικές και δημιουργικές δραστηριότητες .

 Κεντρικό ερώτημα:
  • Ποιες οι βασικές διαφορές του σημερινού σχολείου σε σχέση με το παρελθόν ;    
Σκοπός:
  • Να ενημερωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες για τις βασικές διαφορές του σημερινού σχολείου σε σχέση με το παρελθόν .
  • Να αναπτύξουν οι μαθητές και οι μαθήτριες κοινωνική και κριτική  σκέψη, ώστε να συγκρίνουν τα δεδομένα της σημερινής σχολικής κοινότητας.
  • Να καλλιεργήσουν και να αναπτύξουν δεξιότητες με τη  συμμετοχή τους σε δημιουργικές δραστηριότητες.
  • Να ασκηθούν στην αυτενέργεια, όπως και στη συλλογική εργασία, να αποκτήσουν ενεργητική σχέση με τη ζωή τους.
  • Να μάθουν να χειρίζονται τη γνώση και την καλλιτεχνική ευαισθησία έτσι ώστε να γεφυρώνουν το ρεαλισμό με τη φαντασία.
 
ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Α) Ανθρωπιστικά Μαθήματα (Έκθεση-Έκφραση , Κείμενα, Αγγλικά).
Β) Πεδίο Τέχνη και Πολιτισμός ( Εικαστικά , Μουσική, Θέατρο, Κινηματογράφος).
Γ) Μαθηματικά, Τεχνολογία .
 Να έχω πάντα μαζί μου:
ü   Χαρτόνια κανσόν
ü  Μαρκαδόρους
ü   Χάρακες – τρίγωνα
ü  Κόλλα – ψαλίδι
ü  Οτιδήποτε ανέλαβα να υλοποιήσω για λογαριασμό της ομάδας

Απαιτείται ΠΡΟΣΟΧΗ στην :
ü  Εφαρμογή των κανόνων του συμβολαίου
ü  Τήρηση του χρονοδιαγράμματος
ü  Συμπλήρωση του ατομικού ημερολογίου
ü  Συνέπεια στις αρμοδιότητες που αναλαμβάνω
ü  Συνεχή  ανατροφοδότηση
ü  Αυτοαξιολόγηση  
ü  Ενημέρωση του ατομικού φακέλου με αντίγραφα της εργασίας που ανέλαβα να υλοποιήσω
ü  Εναλλαγή των ρόλων μεταξύ των μελών της ομάδας
(συντονιστής: οργανώνει – γραμματέας: σημειώνει – σχεδιαστής: υλοποιεί – ερευνητής :ψάχνει – παρουσιαστής: παρουσιάζει)

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου